Услід за приватними перевізниками про потребу підняти ціну на проїзд в автобусах заговорили й в комунальних  АТП-1 та «Львівелектротрансі». Мовляв, нинішня вартість – це суцільні збитки. Натомість економічно обґрунтованою є вартість у 14 гривень для автобусів, та 12 гривень – для електротранспорту.

У відповідь голова транспортної комісії, депутат «ВАРТИ» Ігор Зінкевич вирішив нагадати про умови, за яких можливий бодай розгляд підвищення ціни у громадському транспорті.

«Є рішення виконкому ще від грудня 2017 року, в якому чітко прописано: управління транспорту має підготувати пропозицію до бюджету розвитку для вивчення пасажиропотоку у громадському транспорті Львова. Втім управлінці й досі не спромоглися на це. Що вже казати про стратегію розвитку громадського транспорту і програму з підрахунком пасажиропотоку вже з урахуванням того, що йдеться не лише про Львів, а про всю Львівську міську територіальну громаду. Це треба було зробити ще вчора! Щоб сьогодні ми мали бодай якусь чітку інформацію для розмови з перевізниками, а не вкотре чули про те, щоб ціну треба піднімати, бо треба», – прокоментував Ігор Зінкевич.

Також він нагадав, що «Львівелектротранс» та АТП-1 – є повністю дотаційними. Місто відраховує компенсацію за пільговиків, поповнює статутні капітали, купує новий транспорт.

«Із року в рік чуємо про потребу ще і ще піднімати тариф. Натомість жодного разу не отримали адекватної і реальної програми розвитку цих підприємств», – наголосив Ігор Зінкевич.