У Львівській міській раді без належної аргументації відмовляються пускати по відокремлених смугах ще кілька видів транспорту, окрім громадського. Хоча це дозволило би розвантажити загальні смуги руху і зменшити затори.

Із пропозиціями розширити перелік транспорту для користування відокремленими смугами виступив депутат Львівської міської ради, координатор ГР «ВАРТА» Ігор Зінкевич.

На його думку, окрім громадського транспорту, користуватися «жовтими смугами» можна дозволити вантажівкам, які все-таки заїжджають у межі міста, бо мають бази призначення і на Липинського, і на Чорновола, і на Городоцькій. Також електрокарам, автомобілям комунальних служб, які забезпечують життєздатність міста, автам дистриб’юторів, що мають чіткі маршрутні листи для доставки товарів по всьому Львову.

«Свої пропозиції чітко аргументував. Наприклад, транспорт «комунальників» Львова здійснює прибирання, у тому числі й бордюрів, доступ до яких є з відокремленої смуги. Щодо електромобілів і гібридних авто, то Львів позиціонує себе містом, що турбується про екологію. Тож чому таким чином не мотивувати водіїв обирати саме електрокари? Тим паче, у  2018 році Львів та Офіс ефективного регулювання BRDO підписали Меморандум про співпрацю у напрямку розвитку електромобільності», – пояснює Ігор Зінкевич.

У мерії ж вирішили не впроваджувати жодних змін, а залишити все, як є. Наприклад, стверджують, що проїзд відокремленими смугами спецтранспортом вітається. Втім є нюанс: тільки такому, що має проблискові маячки. Втім ними оснащена лише частина машин.

Також відкинули пропозицію синхронізувати переналаштування світлофорів на вул. Б. Хмельницького та пр. Чорновола за принципом «зеленого коридору». Як стверджують чиновники, «світлофорні об’єкти працюють в оптимальному режимі». Саме таку відповідь вони дали депутату на його звернення.

«Складається враженням, що у мерії або не хочуть чути пропозиції зі сторони, від депутатів, або сліпо вірять, що лише рішення чиновників – єдино правильні, хай навіть ці рішення ускладнюють львів’янам життя, а місто щодня зупиняється через затори», – каже Ігор Зінкевич.