Альтернативою практично нездійсненному найближчим часом проєкту «львівське метро» може стати реальний запуск міської електрички, яка з’єднає швидким сполученням різні райони Львова.

Таке переконання висловив депутат ЛМР, координатор ГР «ВАРТА» Ігор Зінкевич під час експертної дискусії в медіацентрі руху.

«Рясне, Сихів, Підзамче, Залізничний район і навіть Тракт Глинянський… Практично через кожен район міста пролягають залізничні колії. Цим треба скористатися. Залізничне сполучення швидке, електричка не потраплятиме в корки, вона курсуватиме за чітким графіком. Одночасно може перевозити велику кількість пасажирів, що зменшить навантаження на інші види транспорту», – аргументував він.

Сам Ігор Зінкевич уже не раз готував депутатські запити з такою пропозицією. Каже, щоб почати її втілювати в життя, не вистачає лише бажання і наполегливості чиновників.

«Із відповідей, які отримував, маємо таку картину: профільне міністерство не заперечує, щоб Львів напрацьовував варіант міської електрички, залізниця хоче отримати економічні розрахунки, натомість місто обіцяє взятися за цей проєкт і відкладає його на якесь далеке майбутнє», – розповів Зінкевич.

За його словами, вагомим у цьому питанні є саме фінансовий аспект: якою буде рентабельність, яку вартість проїзду треба встановлювати.

«Багато хто апелює до невдалого досвіду рейкового автобуса на Сихові. Його пафосно запустили і закрили через нерентабельність. Але чому не подумали внести якісь корективи, шукати варіанти для покращення ситуації: як зробити цей транспорт популярним. Результат: сихівська «електричка», як розповідають, зараз успішно їздить у Луцьку. Міська електричка може стати успішним проєктом. Головне реалізовувати його так, щоб львів’яни отримали від цього комфорт і вигоду», – резюмував Ігор Зінкевич.

Нагадаємо, рух «ВАРТА» розпочав серію тематичних експертних дискусії щодо розвитку найважливіших сфер для життя львів’ян. Саме обговорені пропозицій стануть основою програми розвитку міста на найближчі п’ять років «Твій Львів».