Маршрутна мережа має зазнати суттєвих змін задля економії витрат на громадський транспорт та надання оптимальних інтервалів руху транспорту.
Іншими словами, оптимізація має призвести до менших витрат, шляхом скорочення зайвих, дублювальних маршрутів, з одного боку, а з іншого боку має призвести до зменшення інтервалу руху, що буде зручніше для всіх пасажирів.
Це може бути реалізовано коштом безплатних пересадок та мережі транспортних хабів, які дозволять комфортно змінювати маршрут, або навіть вид транспорту.
Відтак депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич скерував черговий запит до мера Львова Андрія Садового щодо оптимізації маршрутної мережі після впровадження автоматизованої системи оплати за проїзд у громадському транспорті Львівської громади.
“Поки львів’яни з нетерпінням чекають запуску електронного квитка у Львові, ми, члени депутатської комісії транспорту, зв’язку та міської мобільності, хотіли б ознайомитись з маршрутною мережею, яку будуть впроваджувати відразу після запуску автоматизованої системи оплати за проїзд у громадському транспорті.
Прошу перед обговоренням на депутатській комісії відправити для вивчення:
1. Оптимізовану маршрутну мережу громадського транспорту у Львівській
громаді.
2. План (черговість) впровадження маршрутної мережі.
3. Економічну модель е-квитка до впровадження та після впровадження
оптимізованої мережі”.