У Львові нарешті взялися розробляти Алгоритм дій з перевезення громадян на час місцевих карантинних обмежень. Уже є запропонований варіант від чиновників. Кілька застережень до нього висловив голова транспортної комісії ЛМР Ігор Зінкевич. На його думку, є кілька суперечливих моментів, які потребують чіткіших роз’яснень.

Як розповів депутат, передусім дискусії тривають щодо обмежень проїзду пільговиків. Зокрема, за чинним Законодавством, вони можуть відбуватися винятково за часом, і в жодному разі не повністю. Тим паче, що є категорії громадян, для яких пільговий проїзд є визначений на державному, а не місцевому.

За словами Ігоря Зінкевича, представники транспортної комісії так і дійшли згоди у цьому питанні. Відтак остаточне рішення ухвалюватиме Комісія ТЕБ і НС.

«Ще важливий момент: щоб випередити будь-які можливі спекуляції, комісія ТЕБ і НС має ухвалити перелік організацій та підприємств, які забезпечують життєдіяльність міста. Квиток для таких працівників має бути уніфікованим, вони матимуть право на першочергову посадку у транспорт. Зокрема, медики. Але за якими критеріями визначатимуть важливість того чи іншого підприємства для життєдіяльності міста? Сподіваюсь на якнайшвидше розроблення такого списку та представлення його громаді», – наголосив Ігор Зінкевич.

Він переконаний, що увесь Алгоритм має бути логічним і зрозумілий мешканцям: від кількості транспорту та маршрутів до того, хто і як може ним користуватися у період карантинних обмежень і локдауна. Це дозволить зняти і соціальну напругу, і запобігти колапсам.

Нагадаємо, саме Ігор Зінкевич ініціював через транспортну комісії доручення щодо напрацювання чітких правил роботи громадського транспорту у нинішніх карантинних умовах.