На прикладі «сихівського трамваю» голова транспортної комісії, депутат фракції «ВАРТА» Ігор Зінкевич показав, чому необхідно, щоб великі проєкти були комплексними та мали одного відповідального за кінцевий результат. Інакше, знайти винуватців за «халтуру» практично не можливо, а місто витрачає бюджетні гроші на виправлення недоліків.

Ще раніше депутат подав запит до «Львівавтодору», який найбільше хвалиться реалізацією «трамваю на Сихів», щодо несправного кабелю живлення на вул. Стуса. На його відновлення виділили 1,8 млн гривень. Цікавило, чому новий кабель вийшов із ладу. Втім «Львівавтодор» «перевів стрілки» на «Львівелектротранс». Мовляв, саме той був замовником будівництва тягової підстанції на вул. Хуторівка, що живить ділянку сихівського трамваю від моста до кінцевої зупинки на Вернадського. Щоправда, ця підстанція не має жодного стосунку до вул. Стуса.

«Радше за все, кабель «полетів» через помилки ще при проєктуванні. Або ж було порушено технологію робіт. Наприклад, заступниця міського голови Ірина Маруняк розповіла, що, за проєктом, тягова підстанція і, відповідно, кабельна лінія, були розраховані на роботу 18 трамваїв. Натомість зараз на маршруті курсують 28 вагонів. Хто так «прорахувався»? Це питання залишилося без відповіді», – пояснив Ігор Зінкевич.

За його словами, він укотре переконався, що всі великі проєкти мають бути комплексними. А ще мати одного замовника.

«Натомість, для проєкту «трамвай на Сихів» більшість робіт виконувалося на замовлення «Львівавтодором», але за підстанцію і живлення лінії відповідав «Львівелектротранс». Тепер, коли проявляються недогляди, бачимо традиційні спроби перекладати відповідальність одне на одного. Розраховується за це громада – і коштами з бюджету, і власним комфортом», – резюмував Ігор Зінкевич.

Зазначимо, що депутат також уже скеровував ряд звернень щодо реконструкції вул. Шевченка, в яких наголошував на необхідності у проєкті комплексно врахувати всі особливості вулиці, руху громадського транспорту та приватних автівок нею.